Bloggintresserade

onsdag 4 juli 2007

Aaaaaahhhhhhh =)










 

Jag är förälskad i tanken på att vara KÄR....

Oh vilken underbar film jag har kollat på nu.

Kärlek Kärlek o Kärlek   *suck*

 

Perfect Romance

 

Två av killarna va sexiga så man nästan ramla av soffan  =)

Den ene är på bilden, haaaa jag letade reda på honom på google, tänk att han fanns där  =)

 

Tänk om man bara kunde zappa in honom så han fanns här, där jag är nu... I mitt sovrum  =)

 

Drömma kan man ju få göra..

 

Jag älskar kärleks filmer , det är så sällan det är nåt bra på tv, men nu har jag verkligen suttit som klistrad.

 

 

Blev så full i skratt innan, jag läste några kommentarer här inne. Bla en som optimist skrev ang en fluga på min natt tavla.

Jag fattade inget. Men sen tittade jag efter lite o såg att jag hade ju lagt in helt fel animering hahahaha...

 

O tur va ju att blessing inte klappade till skärmen, för de va ju ingen insekt... Ja inte mer än på mitt inlägg hahahahahaha..

Ja nu fick jag mig ett gott skratt oxå..

Ni är tokiga  =)

 

Inget vettigt har blivit gjort i dag. Har varit en sån där blaha blaha dag...

 

Oj, nu ser jag att texten är centrerad utan att jag behöver fixa till de.... Läckert. Jaja det gör som det själv vill.

 

Jo jag måste berätta, Tilda kom in hit innan. Hon sa till mig att blunda, o blunda gjorde jag. Sen fick jag ju titta.

Herregud så jag skrattade. Hon hade tagit med sina tofflor in o,, näää jag måste bara visa, det går inte att förklara lika roligt.

Hold on så ska jag lägga in bilderna  =)

 


 

 


 


 

Att den här donnan kan hitta på vad som helst. Mitt i allt så säger hon

- får jag lov...

Självklart, jag ställer mig o dansar med henne o vi skrattar. Helt underbart.

 

Ja nu ligger hon o sover gott inne hos mormor.

 

 

Tidigare i kväll pratade jag med Nina. Vi kollade lite på kameror på nätet. Oh jag är så sugen. Va på väg att beställa en, men då gick de inte. Den fanns inte på lager. Shit.  Det är nog inte meningen att jag ska ha en kamera.

Undra om jag får nåt för min ?

Det borde jag få, för den är bra. De är bara de att jag vill ha en bättre =)

Ja visst ja, jag ska ju lägga in en bild som jag tog tidigt i morse.

 

Måste fixa de medans jag kommer ihåg.

Oh herre min skapare, jag har ju glömt maila till kommunen o ansöka om rampen o jorden....

 

Aj aj aj.. Oj oj oj..

 

Puss I Pannan

 

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. på di kärlekskranken..mmm jag är alltid kär i kärleken det är gött för själen/B

    SvaraRadera
  2. Tilda ser då ?? ut o en mycket söt tjej o busig kan jag tänka mig!
    Hälsa henne om du vill
    Kram

    SvaraRadera