Bloggintresserade

tisdag 3 juli 2007

Usch vilket hemskt program











 

Passar på att skriva lite i pausen på tv. Kollar på ett program som handlar om fetma. Jisses, det är skrämmande. Det får en verkligen att tänka efter.. Jo jag är oxå fet. Jag kämpar med min vikt. Det går upp o ner.


Folk som väntar på att få operera sig passar på att vräka i sig mat medans dom kan/får..


Jag fattar inte de ?


 


Oj de börjar,,, kommer snart.


 


Så då va det slut. Usch vilket hemskt program. Det va en som opererades, o hon fortsatte ljuga o smyg äta.


Jag skulle vara livrädd att magen skulle spricka. Dom tog ju bort nästan hela magsäcken på henne. Ändå beställde hon mat på nätterna.


Att dom får stanna kvar på den kliniken när dom inte följer reglerna. En del som smyg äter förstör ju även för andra som verkligen kämpar med sin vikt.


Jag är inte så insatt i magsäcks operation, men det va inga roliga siffror. O många som har opererats dör efter ett år.


Nää fy.. Nog om de.


 


Tilda o jag va ute innan o tog lite kort med min skit kamera. Ja jag har inte kollat om bilderna blev bra än. Men fy vilken skillnad det är på kamera nu. Visst min är bra, men nu har jag ju vant mig vid Ninas.... Åhh om man hade lite pengar.. Bara lite, inte mycket.


Hur ska jag göra för att få ihop lite pengar ? Ehh får väl gå ut o ställa mig i ett gathörn hahahaha. (skulle säkert få betala i stället)


Dags att pinka hunden, ska krypa ner i sängen o kolla lite på tv. Kollar runt hos er sen...


Dröm sött. Blogga lugnt


Puss I Pannan


 


 


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar