Bloggintresserade

tisdag 24 juli 2007

Morrn Morrn











Ja de är inte bara fladdermössen som väsnas på nätterna =)

Läste de i rullisten..

Har varit en sån däringa trist natt, då jag bara har sovit dryga 1 timme. Har försökt att slappna av i sängen, men det gick inte så bra. Satte mig o laddade ner senaste skivan med Tommy Körberg till Mamma så hon har när hon kommer hem. Måste bara komma ihåg att köpa nya skivor.

 

Det har varit jättemånga som har haft skallevärk, jag hoppas att ni mår bättre. Jag pratade med svärdottern innan på dagen, hon ville komma hit för hon hade inget att göra. Typiskt så ligger man med migrän. Kunde väl varit nån/t annat än migränen =)  Näää inget sånt nu  =)

 

Mamma ringde till syrran innan i kväll, allt va bra. Dom hade jättefint väder. Tur de.

 

Jag försökte göra lite bilder i mitt ritprogram innan, men det känns som jag har tappat sugen när de gäller allt vad datorn heter. Vill bara flumma runt just nu.

Nä nu ska jag flumma ner i sängen igen. Hoppas att ni vaknar utvilade o att skalle värken är borta..

Ha en underbar dag.

 

Puss I Pannan  




 


 

 

6 kommentarer:

  1. 000000000000000000024 juli 2007 kl. 10:34

    ..inte se att dator-lusten varit klen ;) Du har prexis fixat ihopa ett superfint inlägg här...jö.. Kram på dej.Hoppas du kunde sova lite sen.Tänker på dej,vännen.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du fick sova sen. Skallevärk, jag tror att många har det p.g.a detta väder, åska i luften och sånt. Men migrän det är värre det. Krya på dig och hoppas att du snart får må bra. Kram!

    SvaraRadera
  3. I dag är det lite jobbigt med att titta, men skallebanken är borta här i alla fall! Ska hälla i lite kaffe i truten! kramkram

    SvaraRadera
  4. vädret påverkar än skitmycket alltså...Sola har försvunnit igen men varmt ute...staä som gäller/B

    SvaraRadera
  5. bloggen avslutad24 juli 2007 kl. 16:38

    i bland kan man tappa sugen, men jag tycker du bloggar så bra,. Hoppas du får en skön dag utan några krämpor,. kramar

    SvaraRadera