Bloggintresserade

lördag 14 juli 2007

Mat o Sova










 

En liten kille som älskar vanlig mat. Det är dags att klippa honom kort nu.

Korten är tagna med min nya kamera..

 

Nu äntligen är det lite svalare ute, de va så kvavt innan så det va hemskt ute. Det behöver rensa ut lite. Så det skulle sitta fint med åska.

 

Va ute o gick lite innan, tog lite bilder. Men ja det tar ju ett tag att vänja sig vid kameran. Det fanns inte så mycket att ta på, ja jag har ju redan tagit på allt.

 

Några killar va ute o cyklade, så jag tog några bilder på dom.

ALLA BLEV SUDDIGA ...... Blaaaahhh va tråkigt. Jaja, de är sånt som händer.

 

Nä nu ska jag se om det är nåt bra på tv.. Kanske poppa lite popcorn har inte ätit de på år o dar.

 

Puss I Pannan

 

 hahahaha... Ojjj va de regnar, det öser ner, mamma ringde för 5 minuter sen o sa att hon o grannen skulle ut o gå... så nu blev det inget. hoppas det börjar åska nu så det lättar lite på trycket  =)

 

 

 

 




 

Förstår inte varför "mamma" måste torka mig om munnen för ? Kan jag väl göra på hennes Kina matta som jag brukar göra när jag har druckit vatten

 


 

Oh vad trött jag blev efter maten.

(visst är jag väl söt när jag har underbett)

 


 

Mmmm mumma va gott de va med pasta o köttfärssås  *raaaaaaaap*

Mm kan ju spara resterna till lite senare

 

 

7 kommentarer:

  1. Ja de är han verkligen... Kram kram

    SvaraRadera
  2. vilken luddig sak..så fin o go. Man smälter av blicken eller hur hehe/B

    SvaraRadera
  3. Här händer det grejer...!
    Fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. kan det va en nackdel att ha en vit hund! men manser ju sölet och kan torka bort det också! Kramar till dej och vovsegull!

    SvaraRadera
  5. Det inte en Bichon Friche, eller hur det nu stavas?
    Dom är ju så fina. mvh Trulsan

    SvaraRadera
  6. Japp det stämmer det är en Bichon Frise... Dom är mysiga...

    SvaraRadera