Bloggintresserade

torsdag 19 juli 2007

Telefonen ringde










 

Hoppla vad tiden har gått fort i dag.

Telefonen ringde innan o när jag svarade hör jag en väldigt pigg röst i andra änden..

Jag blev chockad.. Riktigt chockad.

Det va Lena som ringde, Sara hade sagt till henne att jag ringt innan. Hon lät så pigg, så jag tappade talförmågan. Det va så underbart att höra hennes röst, o höra att hon är så pigg.

Men jag får inte ihop de, när jag hälsade på henne på sjukhuset så orkade hon knappt prata. I dag hade hon varit i stan med barnen. Det är lite läskigt att det kan hoppa fram o tillbaka så. Vi ska höras i morgon igen, så ska jag se när jag kan åka ner till henne.

 

Annars har det inte hänt så mycket, jag har varit o handlat. Herregud va dyrt de är. Ja nu köpte jag lite onödiga saker, men det måste man oxå få göra, så därför kan jag inte heller klaga =)

 

Det är lite små kallt, det är skönt för nu är det inte kvavt som det har varit länge.

Hmm jag hör hur mamma håller på inne hos sig. Hon fixar för fullt nu innan hon ska åka.

Tänk förr när jag reste så började jag packa säkert minst en vecka innan, gick igenom resväskan flera gånger , bockade av det som jag hade skrivit på min lista, det är inte klokt  =)

Men jag skulle säkert göra samma i dag.

 

Det va längesen jag va utomlands nu, innan har jag inte saknat de. Men det sista så har jag känt lite att det skulle vara roligt att åka igen..

Man kanske skulle kolla på lite resor. Men då har jag två saker att göra innan jag tillåter mig själv att åka.

1. Spara pengar så klart

2. Gå ner i vikt vilket inte är lätt.

 

Hojsan, nu vill Lilleman ut. Så nu blir det lillerundan.

 





4 kommentarer:

  1. Att hon mår bättre igen. Hoppas det håller i sig ett bra tag. Kram!

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000020 juli 2007 kl. 13:17

    Va kul att din vän mår så bra!Hoppas det ordnar sej så ni kan träffas och njuta tillsammans.En go da ida,önskar dej Kvast :)

    SvaraRadera
  3. så här på eftermiddagen. Det var en rolig nyhet att höra att din vän är bättre/Burra näsan i lilleman /B

    SvaraRadera
  4. åh, vad härligt att Lena är så pigg! Förstår att du blir lite extra glad, och då är det lätt att man handlar lite extra! Kramkram

    SvaraRadera