Bloggintresserade

tisdag 24 juli 2007

Utsvulten på kärlek kanske =)











 

 Jaha då sitter man här igen o har allmänt tråkigt. Jag är så mäkta trött på regnet. Jag kan ju inte gå ut o ta kort.

Jag bryr mig inte om det är solsken, bara de inte regnar konstant. Jag vet inte när solen tittade fram här ? Ja de va ett tag sen. O har den gjort de nyligen så fick jag väl en sån chock så jag missade allt  =)

Vilka drömmar jag har haft i natt. Jag har drömt bla om en kompis, ja han är gift o har barn. Men jisses den drömmen va barn förbjuden. Undra vad det betyder att man drömmer såna drömmar ?

Utsvulten på kärlek kanske =)

Va har hänt med glassbilen ? Den låter jättekonstig, den låter som när man smackar med tungan mot gommen .. Jaja fram med bössan.

Jag la in några lila avdelare i bilder att ta av 3 som jag missade i går/natt. Hoppas att ni ser dom. Hojta annars.

Nu ska jag släppa ut katterna.

Ha en mysig kväll.

Puss I Pannan

 




5 kommentarer:

  1. kan vara för lite mys under täcket *Skrattar* Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja de kan ju vara de som är felet... Men Hilding är så knölig =) Kram kram på dig.

    SvaraRadera
  3. i drömmen i alla fall. Annars vore det ju en totalförlust, att drömma om någon man känner och så är själva sexet uselt!!!
    =)

    SvaraRadera
  4. Jo de hade inte varit så roligt... Men jag lovar att sexet va toppen, ja i drömmen =) Kanske skulle ringa till honom o fråga om han hade de lika skönt hahahaha

    SvaraRadera
  5. du får inte ringa honom, då kanske han inte kommer tillbaks i drömmarna nåt mer! Bättre att ha sina drömmar än inget alls! Nattiskramar

    SvaraRadera