Bloggintresserade

söndag 1 juli 2007

Härligt Väder











 

Hej Hopp !!!

 

25* varmt ute o jag sitter o huttrar =) Det är ovanligt. Är inte riktigt pigg än.

 

Oh så jag väntar på att få bilderna skickade till mig. Jag är så nyfiken på hur de va på konfirmationen.

Jo jag vet ju att allt va bra, men jag vill ju se hur dom såg ut.

Linus hjälpte mig med Teddy i morse. Han gick en runda med honom. Sen följde han med mig när jag gick innan. Kände att jag behövde komma ut.

I dag va de tomt på fotbollsplanen, inga killar alls. Ja nu har Linus åkt dit för att se om det va nån där. Han hoppar lite oxå.

Han ville ha in lite bilder till sin blogg, så det måste jag fixa.

Roligt att ni gillade layouten.. Den här blir nog lite svårläst. Ja jag får se. OM det är nån som vill ha så hojta till.

Ha en fin kväll.

Puss I Pannan 

 



1 kommentar:

  1. 00000000000000000001 juli 2007 kl. 23:08

    Va fint du har det här ;) Natti,snart...sov sött.En kramen till kramdamen :)

    SvaraRadera