Bloggintresserade

lördag 7 juli 2007

Go Kväll I Stugan













 

Oj oj oj vad jag har gråtit nu.. Jag kollade det sista på

Extreme Home MakeOver..

 

Familjen Bliven

 

Det är helt otroligt vad dom gör för andra. I kvällens program va det en pojke, jag vet inte vad han hade för handikapp, men han kunde inte prata. Man såg hans glädje i hela ansiktet, o han kunde låta, skrika.. När han fick se sitt rum, ja de va otroligt. Man såg hur glad han blev. O vilket glädje tjut..

 


 

Föräldrarna kämpade verkligen så att han skulle kunna göra som "normala" barn. Mamman fixade till så dom fick ett baseball lag.

 

 


 

Som sagt, helt fantastiskt

 

Lägger in en länk här OM det är någon som vill ladda ner paint shop pro ..

Tror att det är en test på 30 dagar. Men det är det ju värt om man är intresserad av att köpa menar jag.

 

 


 

Hur som helst, så somnade jag självklart innan. Men jag kollade lite på poker på tv;n. (inatt kollade jag på kickboxning)

Är fortfarande trött, så jag skulle kunna somna nu, men jag ska vara uppe ett par timmar till.

 

 

Ska i alla fall kolla i om det är nån bra film på tv;n sen.

 

Ha de gott allesammans.

 

Puss I Pannan

 


 

 

 

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det är bra med dej ha en skön och fin kväll/kram på dej...

    SvaraRadera
  2. Åh, jag förstår precis vad Du menar... glädjetårar! Det är fantastiskt! Tänk om de kunde lägga ned mer pengar på liknande program, som gick ut på att hjälpa andra, istället för att köra en massa sk*t på TV:n! Ha en riktigt skön kväll och puss i pannan :o)

    SvaraRadera
  3. det programmet häromdan, månne va det repris i dag då! Men jag brukar titta, man blir så himla berörd av alla människor och gråter och skrattar me dom! Hormonen kollar också, ska du veta!Kram på dej

    SvaraRadera