Bloggintresserade

onsdag 11 juli 2007

Tänker På Er










 

Äntligen har jag fått tummen ur o tittat runt till er lite.

Man kan inte låta bli att bli lite lessen när man läser hos vissa. Ingen vill ju att någon ska må dåligt.

Så till er som har det kämpigt, önskar jag att ni har det så gott ni kan. O att det ordnar upp sig snart.

Tänker på er.

Hoppas att ni har fått sova gott, o att ni alla får en underbar dag.

Nu är det dags att krypa ner till Hilding. Hoppas han inte är knölig o grinig nu  =)

Sweet Dreams

 

Puss I Pannan




5 kommentarer:

  1. sover du inte? Hoppas att Hilding låter dig sova lugnt nu. Då du vaknar så önskar jag dig God Morgon och en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  2. lika sena nattvanor som jag - men jag är periodare.
    Tack för tipset om bildinläggen - ska testa igen och se hur det blir, kram o pöss!/O.

    SvaraRadera
  3. Hoppas han inte va för knölig och att du nannat ordentligt, det behövs vet du! Kramar

    SvaraRadera
  4. 000000000000000000011 juli 2007 kl. 11:25

    ssss du berömmer mej så ja blir rent blyg -o men de e ju kul å fixa,visst? Kramis på dej,kompis..

    SvaraRadera
  5. Du jag har drömt om dig i natt. Vi skulle gå på promenad och det var göörkrångligt innan vi kom iväg.....dsen kom vi till en park och du skulle promp ner i en uttorkad dam för att sno jättefina växter att dekorera bakrutan i din bil...hehe det var jättekonstigt och tilda var med också...Sen kom vi plötsligt på att Hur kan vi ses.. du bor ju långt härifrån --Nä sa du jag har bott här hela tiden...ett hus ifrån mig typ haha...så man kan drömma va. Vakna gött/B

    SvaraRadera