Bloggintresserade

måndag 2 juli 2007

Snuffsa lite i nacken =)














 

Oj vilken hicka jag har. Det blir till att krypa ner i sängen o försöka sova lite känner jag.

 

Jag har försökt att få tag i Anita ett par dagar nu, men inte lyckats.

Bara de inte har hänt nåt. Men då hoppas jag att hennes barn hör av sig på nåt sätt.

Hon har säkert bara glömt att ladda mobilen. Jo de är Anita i ett nötskal hahaha..

 

Min granne här som har väntat tvillingar har äntligen fått, ja hon fick förtidigt, men allt hade gått bra. Har inte pratat med dom utan bara skrev en snabbis på msn.

Dom fick två flickor.. Så nu blir det bebis bilder i stället för magen.

Väntar så att få hålla dom. Snuffsa lite i nacken på dom.

Oh så mysigt.

Så nu har lilla Donna blivit stora syster. En stolt sådan.

 

Dröm sött allesammans.

 

Puss I Pannan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar