Bloggintresserade

fredag 13 juli 2007

Tjosan













 

Ja inte kudongerna utan Hej =)

Ja då har jag sovit nästan en timme.. Härligt...

Vad ska jag hitta på nu då ? Kanske ska busringa lite på dörrarna här. Någon kanske tycker det är roligt.

Eller gå ut o panga lite lampor ?

Nä jag orkar inte de nu =)

Pratade med barnmorskan innan, i dag fredag ska dom prata om i fall Lena kan komma hem. Hon hade haft en bra dag. Ja en bra dag för henne. Jag längtar så till jag kan träffa henne. Krama om henne.

Har inte pratat med Marcus på några dagar nu. Får försöka ringa till dom igen.


Usch va trött jag är. F-n jag känner för att skrika rakt ut. Hade de hjälpt så hade jag gjort de.

 

Det är lite konstigt, jag har sett ett gråtande öga framför mig i dag. Även att jag inte känner 41 plus , så känner jag med honom. Hua, jag har så svart att se andra gråta.


Hoppas jag får paket med posten i dag. Håll tummarna. Oh jag har så svårt att hålla mig o inte säga vad det är. Kanske är det nån som har gissat de =)

Nåt som jag mest av allt vill ha.. Ja ok det ligger inte på första plats för de gör;

1. Barn

2. En lång stabil man

3. Barn igen

4. Fixa en postorder katalog med män  hehe. OK en katalog för männen oxå, så vårat ledsna öga få mysa lite oxå =)

5. XXXXXX    =)

Ja, jag kan göra listan lång, men det tänker jag inte med risk för att tråka ut er =)

 

är bara halv 2.. Suck..

Hoppsan sa,, jag måste 

till

 

Drack kaffe, o det rinner ju rakt igenom..

Hoppas att ni sussar gott

Hahaha jag vet vad jag ska göra.. Jag ska gå ut o

för grannarna hehehe

 

Puss I Pannan  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar