Bloggintresserade

lördag 21 juli 2007

Lyssna på den här =)











Den är

Skit Bra  =)

De är inte lätt o vara liten när man ska åka i från mamma o pappa för första gången på semester... Lilla Tilda är lite lessen o nervös för att åka till Spanien. Hon är eld o lågor o längtar så efter att få åka, men lessen för att lämna mamma o pappa. Hon sa innan till mig att tänk om det va morgon nu, då hade vi redan åkt.

Lilla snoppan , som jag kommer att sakna henne. Jag vet ju att dom kommer att få jätteroligt. Men det gör ont i mig när jag ser hennes oro.

Precis innan jag gick in till mig så började hon att sjunga på Lyckliga Gatan, ja de har hon sjungit på länge, men nu tänkte jag att jag skulle ladda ner den till henne så hon får lyssna på när hon åker bussen.

Jag har laddat ner lite annat oxå, så hade hon lite med sig hemifrån oxå.

Vi har ställt klockorna på 0300 så vi inte ska försova oss. Jag ska köra in dom halv 4, bussen går 10 över 4. Oj oj oj vad jag kommer gråta när jag åker hem. Det gäller att hålla masken när vi är där. Syrran o Tilda kommer att gråta så det räcker.

Jag ska ta med mig kameran o ta lite bilder. OM jag kommer ihåg den, det är så mycket annat som ska med.

Undra om Tilda har kunnat somna än ?

Nää nu har jag fått ner lite goa låtar till henne, så nu ska jag se om jag kan bränna dom  =) 

 

Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. den va kul...stackars grabb...men jäkla så rolit...kram o gonatt nu

    SvaraRadera
  2. Japp den är så rolig, jag o marcus skrattade så vi kiknade. Hmm hur stavas kiknade ? Anita du som är smart hehehehehe sov gott puss

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000021 juli 2007 kl. 11:47

    Stackars kille,hehe.Det är bäst att karlarna håller reda på var dom sår sin vildhavre..ujujuj

    SvaraRadera