Bloggintresserade

tisdag 17 juli 2007

Är det inga årstider längre ?














 

I dag orkar jag inte ens tänka så äckligt väder är de. Kvavt så jag smäller av.

Jag förstår mig inte på vädret längre, det är ju inga årstider alls.  Tänk om det kunde åska rejält så att det rensade ur luften. Även dom dagarna som det inte är så jättevarmt är det ändå tryckande äckligt kvavt. Blaaah

Undra om jag får städat i morgon ? Sanna va ju i Halmstad förra veckan så då blev de inget städande. Oj oj den dan hon inte vill städa mer,, ja då vet jag inte vad jag gör. Jag har vant mig vid henne nu.

 

Undra hur det är med Lena ? Jag har inte hört nåt på flera dagar nu. Jag kan inte med o ringa avdelningen mer, dom har varit så gulliga o berättat lite hur läget har varit. Jag vet inte om hon har fått komma hem, eller om hon är kvar på sjukhuset.  Det är så jobbigt att inget veta. Barnen har stängt av sina mobiler för alla som hör av sig. O det förstår man ju. Fast det är klart,,, ett litet sms eller nåt skulle göra mig glad.

Huvudsaken är att hon mår bra.

 

Nä jag får nog göra lite mer kaffe, är så tung i skallen.

Tänk om man skulle sätta sig på trädgårds stolen som jag har i duschen o pimpla lite kaffe. Ahhhh svalt o gott hahahaha..

 

Ha de gott allesammans..

Puss I Pannan

 

8 kommentarer:

  1. diskuterat som vi gjort i år , helt märkligt alltså. Men det brakade loss här ordentligt med blixt o dunder och spöregn . Det gjorde gott/B

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000017 juli 2007 kl. 22:34

    Hoppas du har de bra i dessa vädertider...Uj,trött blir man av'et..Gonatt kram får du av mej =)

    SvaraRadera
  3. Har varit sol tills 20.00 ca. Sen kom Tor med sin hammare,o det blixtra o dundra en stund få se om det blir mer ser lite ovisst ut,
    hoppas allt är bra med dej annars.mvh Trulsan

    SvaraRadera
  4. bloggen avslutad18 juli 2007 kl. 00:48

    fick vi här,. ja kan hålla med,. konstigt det har det blivit med vädret,. kan liksom inte bestämma sig,. hoppas du får sova gott,. kramar

    SvaraRadera
  5. året runt,, de e så det verkar , nu för tiden... ;)
    natti natt

    SvaraRadera
  6. som vanligt. Regn på nätterna o sol på dagarna Tack! Hi!
    Jag mår inte heller bra i kvavt väder,uschimeja!
    Må gott o kramar nu! Och hoppas hunden din blir lite bättre!

    SvaraRadera
  7. 000000000000000000018 juli 2007 kl. 11:54

    lilla vännen.Hoppas natten varit bra å att du klara svanhoppet me glans,hmmm ;)))

    SvaraRadera
  8. med kaffet. Här är det nästan så att jag blåser bort. Det är svårt att vara orolig. Ring du, de tycker säkert inte illa vara, sköterskorna brukar för det mesta vara så vänliga. Kramar till dig.

    SvaraRadera