Bloggintresserade

onsdag 25 juli 2007

Morrn

Blaaaah jag vaknade av västa magkatarren, har tuggat på två mackor, får se om det lugnar ner sig. Hade inget annat hemma.


Mina sista magtabletter skickade jag med mamma, typiskt. Jag har letat som en galning för jag brukar gömma dom lite varstans. Men nä de hade jag inte gjort nu.


Jaja, hopp i säng o ha de gott.


Förresten, jag la ju in lite nya bilder innan i bildbloggen. Ja de va inget speciella, har ju inte kunnat ta några kort nu.


Ha de gott när ni vaknat.


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. skall kolla bilderna/Kramen när du vaknar/B

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000025 juli 2007 kl. 15:48

    hoppas den lugnar sej.Kramis

    SvaraRadera
  3. och yoghurt, ska det ju va, och inte macka! Du behöver handla! Kramar

    SvaraRadera