Bloggintresserade

lördag 7 juli 2007

Känna glädje av bloggandet & vännerna













 

Man kan inget annat än att känna glädje så fort man tänker på er här inne.

Man lever sig in i allt ni skriver (ok när det går att hälsa på). Mår ni dåligt så tänker man på er o undrar hur det är.

Är ni glada o pigga så är allt toppen.

 

Jag vet när jag först började blogga så va jag nervös, jo de va jag allt.

Tänk om jag skulle göra bort mig. Hur ska man skriva osv ?

Men jag skrev utan att tänka hur jag igentligen skrev o kommentarerna började komma in.

 

Jag vet att jag smög runt till en början o vågade inte skriva nåt, men jag ville så gärna. Sen tänkte jag att vad kan hända ?

Jo,,, jag får inget svar  =)

Så farligt va de.

 

Man blir lessen när någon inte mår bra, men jisses så jag har skrattat...

Har t om tänkt på er när jag har lagt mig o "ska" sova  =)

Bloggandet o NI har blivit en del i mitt liv.

 

Vissa kommentarer har fått mig att smälta, skratta, nångång så har en tår trillat.

 

Vad jag vill säga med allt svammel är att det känns så bra, NI är så gulliga, stöttande, trygga.

 

Ja de va bla nyfiken i en strut som fick mig att skriva detta nu.

Men det gäller alla.

 

Nu ska jag sluta tjata  hehe...

 

Hoppas att ni har haft en mysig kväll.

Dröm Sött

 

Puss I Pannan

 

2 kommentarer:

  1. jag menar tuttiluttarna längst ner hehee.. Visst jag känner också en speciell gemenskap efter dessa månader...Jag är inte lika isolerad som jag tidigare varit...eftersom jag är en väldigt social person egentligen/B

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja jag gillar oxå tuttiluttarna.. Jo man får en gemenskap, o det känns bra. Det är alltid någon som förstår hur man mår. Ja,, jag ska inte tjata igen.. Jag tycker att de är bra =) Dröm sött kram kram

    SvaraRadera