Bloggintresserade

onsdag 11 juli 2007

Gummi Dojjor













 

Tittade på en film på tv 3 nu.. Oh vad jag har gråtit. Önskar att jag inte tittade klart. Men man fattade väl hur den skulle sluta ändå.

 

Undra hur mycket tårar man har egentligen ?

Visst, det är skönt att gråta, men det tar musten ur en oxå. Nää nu glömmer vi de, är lite  nu.

 

Har gått med mina nya gummi dojjor på mig inne , o dom är såååå sköna för fötterna o ryggen.

Jag trodde att dom skulle vara mycket varmare. Men dom är verkligen behagliga.

 

Ska gå en liten ronda så jag får tänka på annat en stund..

 

Sussa gott allesammans

 

Puss I Pannan

 

 

1 kommentar:

  1. 000000000000000000011 juli 2007 kl. 11:32

    ..skönt att gråta mä...det rensar och tömmer ut allt som skaver och river på insidan,ibland behöver vi "komma loss" t.ex genom att se på gråtfilm..hoppas du känner det lite lättare nu..

    SvaraRadera