Bloggintresserade

tisdag 31 juli 2007

Gjorde ett

försök att skriva innan, men då small de till. Jädrans de kom ett par rejäla åsk smällar. Rädd som jag är slängde jag mig under skrivbordet o drog ur sladdarna.


Plockade bort inlägget när jag loggade upp igen, hann inte skriva så mycket. O nu är det så segt så jag vet inte om de funkar.


Hur som helst så lägger jag ner det för kvällen/natten.


Känner att jag är tom o lessen. Självklart är det för Lena o barnen, men jag fick höra en sak när det gäller killarna som jag har hjälpt med sand / cykelramp som gjorde mig väldigt lessen. Så nu får dom sköta det själv.


Känner mig som en svikare dom är trots allt bara barn. Men såra kan dom göra.


Nu ska jag krypa ner till Hilding o krama Teddy o kudden.


Sov gott med er. Sköt om er.


 


Puss I Pannan


4 kommentarer:

  1. Kanske kiddsen börja ta dig för givet...Kramis till dig här får du din favvogodis hehe/B

    SvaraRadera
  2. Du borde skaffa dej en säkerhetsdosa till din dator
    (den är till för elslddarna och skyddar datorn från
    blixtnerslag)Hoppas att du får en god natt och drömmer
    sköna drömmar/kram på dej min vän.....

    SvaraRadera
  3. för det gör den här :) du får koma ill västerås å hälsa på annars *S*
    ja e åxå rädd för blixtandet.. Må så gott denna dag

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000001 augusti 2007 kl. 22:44

    ja gör som du,in under skrivbordet å drar ut sladdar.ja vill inte va utan min dator för där finns alla go vänner.KRAM till en av dom :)))) Det GÖR ont att bli sårad,vännen.Tänker på dej..

    SvaraRadera