Bloggintresserade

söndag 22 juli 2007

Hilding ?










 

Ja de är min goa säng förstår du Kvast =)

Vi har kommit överrens ganska bra dom sista nätterna. Annars är han ganska knölig o tjurig ..

Usch så fort jag loggade in här så stod det i rullisten ovan,

 

Buss störtade utför stup.

Gissa om hjärtat slog fort på mig. Det är alltid så när någon reser bort. Allt händer.

Måtte dom ringa hem så fort dom kommit till hotellet.

 

Håller på att tvätta för fullt. Ehh har inte gjort de på ganska länge, så det har samlats på hög. Eftersom jag bor själv så behöver jag inte tvätta så ofta, ja inte sålänge jag har ombyte  vill säga =)

 

Jag pratade en liten stund med Lena i går. Kommer inte ihåg om jag skrev de. Hon va pigg som en jag vet inte vad. Det är så roligt att höra henne. Men jag får det inte att gå ihop.

Skit samma, hon är pigg det betyder allt.

 

I dag är det kvavt igen. Undra om det blir nån åska ?

Det är så lugnt ute, man skulle kunna tro att alla har åkt på semester. De är bara jag o djuren hemma här hahaha..

Det är lugnt o skönt nu  =)

 

Tänk att dom ÄNTLIGEN utreder Madeleines föräldrar. Det har jag sagt länge. Jag tror att föräldrarna är inblandade..

Om dom är de, undra om Madeleine lever än då ?

Annars tror jag inte att hon gör de.

Det är för jävligt.

 

Hoppsan, dags för nästa maskin tvätt.

 

Ha en bra dag.

 

Puss I Pannan  

 

Något Lite

Att Läsa


Käraste,

Ju mer jag tänker på dig, desto mer lär jag mig att
älska och värdera dig. Jag kan inte förstå hur någon kan
hata dig. Du har alltid varit, för mig, och kommer alltid att vara
en uppriktig och trogen vän, och jag hoppas att min kärlek inte är
en källa av förakt. Det är sant att jag en gång sa att jag
aldrig kommer att gifta mig med dig, men det var innan jag insåg att jag
älskar och beundrar dig. Det påståendet, vet du, var
sagt av skrytsamhet. Faktum är att det inte var något annat än
en stor lögn, och jag vet inte varför jag sa så. Om jag någonsin skulle
kunna få mig att skaffa fram lite mod och
erbjuda dig min hand, vet jag med säkerhet att du
skulle bli överraskad och jag tvivlar på att du
skulle acceptera den. Jag tror inte att jag skulle kunna
höra ett nekande från dina underbara läppar och
på det sättet få se hela mitt liv att gå i spillror. Att dö
utan att jag någonsin ha förklarat min kärlek för dig
är att föredra före det. Om du skriver till mig
kommer jag att bli glad, men om du inte gör det
kommer jag att bli ledsen och deprimerad, för dina brev
är en källa av välbehag, och om jag inte får dem, kanske det
får mig att fundera på att ta livet av mig.

Din för evigt...


 


Läs nu brevet igen, fast bara de rader som står i fet text!

3 kommentarer:

  1. 000000000000000000022 juli 2007 kl. 22:08

    läser...lite knepigt tyckte jag nog att det var...först.... men det tjocka förtydligar det hele...har du hitta't på själv?Klurafia ;) TACK för Hilding-förklaringen 8-) Bättre namn än Hästen,haha.Ha de gott me Hilding,sen,inatt.Kramen

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja visst är det allt lite knepigt att få till texten. Jag har inte hittat på den... Men lite rolig är den allt. Jag skulle hellre haft en Hästens säng än Hilding, men Hästen är så mycket dyrare. Sen är dom nästan likadana, bara de att Hilding inte hade massage =) Jaja, man kan inte få allt. Kramelikram

    SvaraRadera
  3. här text kanske kan få människor att läsa det som står mellan raderna! God natt på dej och sov så gott! Kramar

    SvaraRadera