Bloggintresserade

onsdag 11 juli 2007

Ingen sol i dag











 

Hej o God Morgon...

Har sovit gott i några timmar nu, hoppas att ni oxå har gjort de..

Ingen sol i dag, men det är i alla fall uppehåll. Blåser något. Såg inte en människa när jag va ute med Lilleman.

 

Blessing,, ja du ibland drömmer man konstiga saker.. Men de va roligt att få vara med i din dröm. Vem vet, vi kanske bor nära varandra så vi kan gå ut o sno dessa fina blommor  =)

 

Jag hade tänkt åka upp till Lena i dag, men det har varit så mycket folk där hela tiden, så jag håller mig lite i bakgrunden... OM allt går bra så får Lena komma hem i morgon, med extra vård utöver den hon redan har.

Det blir skönt om hon får komma hem.

Håller tummarna.

 

Ojj Hem till gården har börjat, har inte sett de på jättelänge.. Tycker att det är en bra serie.. Jo de är jag o tanterna som tycker om den hahaha...

 

Ha en härlig dag mina vänner.

 

Puss I Pannan

 


  


  

2 kommentarer:

  1. Tycker jag om, men min skit- tv tar inte in 4an.....morr:/ Kram på dej:)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har haft det bra i dag! jag håller fortfarande på med det däringa Psp! Det blir ett gift! Kramar

    SvaraRadera