Bloggintresserade

torsdag 5 juli 2007

God eftermiddag på er..










 

Dom sista nätterna har varit blaha blaha..

Den lilla stunden jag sover, så drömmer jag så tokigt, ja jag blir nästan mörkrädd  =)

Har t om drömt om min gamla kompis haaa...

 

Jag är så trött,, jaja, spelar ingen roll.

 

Sitter o dricker mitt kaffe o försöker komma på vad jag ska handla. Det är alltid nåt man glömmer...

 

Såg innan när jag va ute med Teddy att killarna hade fått två högar med jord till sin cykelbana.. Ja nu har dom lite att göra.

Jag tror inte att dom har sett de än. Så det blir en suprise.

 

Får se om jag har bättre tur att komma runt bland bloggarna i dag ?!.

 

Ha en fin dag allesammans.

 

Puss I Pannan

 

 




4 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att inte kunna sova ordentligt! Inte om problam med bloggen heller! men we keep on trying! Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. natten somnar jag kl 3.30. Vilken plåga att inte få sova UUUUT! Men jag tar igen det i vinter, då sovar jag 8 timmar varje natt - denna sommar lockar inte till sömn...kram om, Oops!

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort på din sida! Ha en skön kväll! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. 3 m åt höger där ligger en renbäddad säng..önska mig lycka till så jag slipper vrida mig för varv inan det är dags../Natti/B

    SvaraRadera