Bloggintresserade

söndag 29 juli 2007

Ni är för goa mina blogg vänner.










 

Redan kväll, det är skönt. Har försökt sova så mycket som möjligt. Allt för att slippa tänka, känna.

Ska strax hoppa in i showern, sen ska jag in o kolla så att allt är iordning hos mamma. Sanna va så gullig o dammsög där, så det slipper jag.

Sen strax innan halv 12 åker jag in till stan för att möta dom.

Syrran ringde innan o frågade om det hade blivit några ändringar på tiden, men inte än i alla fall.

Hmm måste ta mig i kragen o vika i hop min tvätt som har legat framme ett tag nu. Äta nåt vore kanske bra oxå. Har druckit kaffe i dag, har inte gått innan för magen.

Kompis Eva ringde innan i dag när jag sov =) så jag ringde upp henne nu i kväll. Vi pratade om dittan o dattan o hans moster. Hon är himla gullig, jag berättade för henne om Lena, så hon frågade varför jag inte hade ringt henne. Jag sa att jag har bara gråtit, o varit på en helt annan planet. Hon sa att hon skulle kommit till mig, kramat om mig,, masserat mig.. Ja nu ångrar jag att jag inte ringde, det hade varit skönt att ha henne här. Men jag sa att jag skulle inte varit nåt skoj sällskap. Spelar henne ingen roll, hon hade kunnat sitta här. Ja ni vet hur de är.

Goa vänner att skönt att ha.

Tack Eva för att du finns. Love U.

Saknar era bloggar, har inte kollat runt på ett tag nu, skulle gjort de i går kväll men det gick inte.

Jag ska ta mig i kragen o terra er lite.

Nu ska jag fixa lite, but i´ll be back !!!

Ni är för goa mina blogg vänner.

Va rädda om er.

 

Puss I Pannan

Tänder Mitt



Ljus För Lena

 


 

1 kommentar:

  1. 000000000000000000029 juli 2007 kl. 23:37

    för att du är rädd om dej och tar så bra hand om dej,vännen.Jag är så glad att du finns. Är glad för din skull åxå att din mamma kommer hem igen nu,har förstått att ni har ett jättegott förhållande till varandra.Stor kram igen till dej från mej :)

    SvaraRadera