Bloggintresserade

fredag 13 juli 2007

Förbannade blogg

Snacka om tur att jag kopierade allt innan jag skulle publicera inlägget.


FÖR DE GICK INTE FÖR JAG VART UTLOGGAD............


PISS PISS...


Det är såååååå dåligt......


 


OBS.....


 


FÖR ATT VARA PÅ DEN SÄKRA SIDAN INNAN NI PUBLICERAR DET NI HAR SKRIVIT ..............


 


...................KOPIERA ALLT..................


TILL ER SOM INTE VET HUR MAN KOPIERAR I EN SKRIVRUTA;


 


KOPIERA  =  CTRL   -    C


 


KLISTRA IN =  CTRL   -    V


 


KLIPPA UT =   CTRL   -   X

6 kommentarer:

  1. måste få ett slut..13 juli 2007 kl. 03:49

    för rådet,detta hände mig nyligen åsså.M.

    SvaraRadera
  2. jo jag va precis inne hos dig o såg de... Inte roligt alls. Glad att vara till hjälp... Sov gott

    SvaraRadera
  3. om det strular. Har man då också skrivit ett inlägg, ja då är frustrationen hög. Tack för inform. om Kvast, hoppas hon återkommer. Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  4. blessingar på dig min vän/B

    SvaraRadera
  5. bloggen avslutad13 juli 2007 kl. 13:27

    för upplysningen,. ha en skön fredag

    SvaraRadera
  6. var tvärt om, den publiserar dubbelt, så jag får ta bort en i stället! Kraaaam

    SvaraRadera