Bloggintresserade

lördag 14 juli 2007

Lördag Hela Dan










 

Jahaa då va det ny dag o nya kommentarer =)  kul de tackar jag för.. Kommer runt till er oxå

Att jag säger då de,, de är himlens tur att solen inte är framme för det är sååååå kvavt.

Det är sånt konstigt väder.

 

Jag pratade med sjukhuset i går, det va som vanligt med Lena. Det är planerat att hon ska få komma hem nån dag nästa vecka. Håller tummarna att jag får träffa henne en liten stund då.

 

Min kamera ligger på skrivbordet o ser så fin ut =) Bara väntar på att användas..

 

Jo visst ja, Anita ringde innan, hon är hemma ,, välkommen hem. Nu blir det  på henne igen.. Jaja hoppas pensionen kommer snart hehehe.

 

Sitter här o lyssnar, det enda som hörs nu är surret från min dator. Inga barn ute, har alla åkt på semester samtidigt ?

Herregud t om fåglarna är ju tysta... Håller världen på att gå under  =)

Oj solen tittade fram bråkdelen av en sekund.

 

Snart fyller Sanna moppe, oj så hon längtar. Ska dit på måndag o fira henne. Hmmm hon stack ju till Halmstad så jag har inte fått städat den här veckan. Surt sa röven. Eller va de grävlingen  =)

Dom va o lyssnade på Per Gessle, jag sa till henne att hon skulle försöka planka in, men det hade inte gått så dom fick sitta o mysa utanför  =)

 

Nä man kanske skulle ta en shower.

 

Ha en härlig dag.

Puss I Pannan



4 kommentarer:

  1. inte mycket ungar här heller annars myllrar det av dem....Dö köp dig en mjukglass i dag om du orkar, /kramen

    SvaraRadera
  2. det också tyst! Det plingade nån gubbe på dörrn förut med nån pärm under armen, men jag öppnade inte! så tråkigt har jag det inte, så jag behöver tala med nån försäljare! Kram

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000014 juli 2007 kl. 20:21

    har du gått å blive me Camera? Va KUUUL! Grattis! ja kikar på dina bilder sen...Kramis ;)

    SvaraRadera
  4. nääe jag tror de va röven:)puss

    SvaraRadera