Bloggintresserade

torsdag 12 juli 2007

HEJ HOPP













 

INGET SPECIELLT HAR HÄNT I DAG

DOM GÅNGERNA JAG HAR VARIT UTE, SÅ HAR DET VARIT MED LILLEMAN, JA OK JAG HANDLADE LITE MJÖLK INNAN OXÅ.

 

TÄNKTE RINGA TILL SJUKHUSET SEN O HÖRA HUR DET ÄR MED LENA I DAG. HOPPAS O HÅLLER TUMMARNA ATT HON ÄR SÅ PASS SÅ ATT HON FÅR KOMMA HEM I MORGON. VI FÅR SE VAD DOM KOMMER FRAM TILL.

 


 

HAR INTE FÅTT NÅGOT PAKET PÅ POSTEN I DAG HELLER. HOPPAS ATT DET KOMMER I MORGON DÅ.

 

TRÅKIGT ATT KVAST HAR SLUTAT BLOGGA. MEN JAG HOPPAS ATT HON TITTAR IN IBLAND.

 


 

HAR LAGT UT LITE ANIMERADE BILDER SOM JAG HADE, MEN JAG TÄNKTE LÄGGA UT LITE MER SEN OM DET ÄR NÅGON SOM VILL HA.

 

HA EN FORTSATT FIN KVÄLL. TITTAR IN LITE SENARE.

 

PUSS I PANNAN

 

5 kommentarer:

  1. då någon närstående inte mår bra, eller någon man känner. Det enda man kan göra är att försöka vara ett stöd, att finnas till hands, när det behövs. Vet du varför Kvast har slutat blogga då? Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. fan vad fint det är med en ram runt dina inlägg
    Ha en super skön kväll på dej/kram kram..

    SvaraRadera
  3. och nattinatti! Sov så gott och vist tror jag kvast kollar till oss! Kramar

    SvaraRadera
  4. Hm, försökte kolla på bilderna och Dina tidigare inlägg, men då la datorn av *S* Men hann kopiera några bilder i alla fall :o)
    Hoppas Du har det bra... trots oron kring Lena! Sänder Dig många nattakramar och ta väl hand om Dig! / SG

    SvaraRadera
  5. Det verkar som jag har en fotoblogg åxå just nu :)) Kram på dig

    SvaraRadera