Bloggintresserade

torsdag 5 juli 2007

Den stoooooora frågan ?













 

Hej på er...

 

Kul att ni vill ha lite bilder. De är bara att ta, ja de har ju jag gjort oxå hahaha..

 

Men nu till den STOOOORA FRÅGAN ...

Är det någon som SER bilderna i detta inlägget  

 

Eller är det bara en massa röda

 

OM dom syns så är det smidigt att plocka fram dom för att använda dom utan att behöva leta reda på dom bland alla andra bilder..

 

Blaahhh jag känner mig tom i huvet. Ahh jag är lite grinig ,, jag är trött på den ständiga värken  punkt

 

Synd att jag inte hade kameran innan, Tilda ropade på mig o jag skyndade ut på altanen. Utanför va ett rådjur. Ja den sprang i väg, men det hade blivit en himlans bra bild.

Jag ska inte ens säga nåt mer om att jag vill ha en kamera, för de vet ni ju om att jag vill, alltså ha en kamera, som sagt, så sa jag inget om de 

 

Oh visst ja, jag måste ju berätta, jag fick en fin duk av Tilda i dag. Hon hade sytt dit ett A.... Måste köpa en ram så jag kan rama in den.. Vill inte att den ska bli förstörd.

 

Nu är det dags att krypa ner till Hilding en stund. Han va rätt knölig i natt, somnade inte förrns halv 9 i morse. Va rätt sur.

 

 

Undra om det bli nån åska  Det är ganska svart på himlen.

 

Jaja,,, dröm sött

 

Puss I Pannan

 


 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar