Bloggintresserade

onsdag 4 juli 2007

Ser ni bilderna i detta inlägget ?













 

Hejsan hoppsan.

Ja då har jag lagt in lite Animerat...

 

Klart att ni får ta alla....  Ta vad ni vill ha. Jag ska testa o se om man kan kopiera bilderna som redan är inlagda utan att det blir  på dom..

 

I såna fall är det smidigt o bara kopiera o lägga ut, slippa leta bland alla bilder man har.

 

Jisses vad tiden har gått fort i dag. Har väl inte gjort nåt speciellt...

Sanna har varit här o städat i dag... Så nu är det rent o fint igen... Tack gumman.

 

Har fikat inne hos mamma, gott gott. För gott

 

Det tog en stund att lägga in alla animeringar, har varit ute med Teddy i omgångar. Tja, de va väl allt.

 

Ringde till Olympus o pratade med dom lite om kameran jag har kollat på. Dom säger att den är jättebra. Det finns en nyare o dyrare, men han sa att den 510 är bättre..

Hoppas att dom får in den snart på pixmania.

 

Jahaa då kommer Tilda... Ska busa lite med henne.

 

Ha de gott.

 

Puss I Pannan

 

 

 

3 kommentarer:

  1. jag är också fisk! Men även lite av väduren stämmer in på mej, har jag märkt! Såg att du lagt ut fiskbeskrivningen innan! Ha de så gott! Kramar

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000005 juli 2007 kl. 00:50

    för alla bilder som ja ska norpa från dej, jag FROSSAR i dom,hehe.
    Natt-kramisar i mängd..

    SvaraRadera
  3. bloggen avslutad5 juli 2007 kl. 00:52

    jag blev jätte glad,. knyckte några bilder,. tack i gen,. ha en skön kväll,. kram

    SvaraRadera