Bloggintresserade

fredag 27 juli 2007

Tack vad NI är goa










 

Tack för alla gulliga kommentarer, kramar o omtänksamhet. Tack Kvast för att du va så gullig o tände ett ljus till Lena, det betydde väldigt mycket.

Jag vet inte vad jag ska skriva, det är fruktansvärt jobbigt, det är skönt att gråta, men jag får så ont i skallen av allt gråtande. Jag har haft tur som inte mött på någon när jag har varit ute för jag är rödgråten.

Jag tänker på Lenas barn hela tiden, hur dom mår. Jag har inte fått tag i Emma än, men jag hoppas att hon mår bra efter omständigheterna. Ja självklart alla barnen.

Snart kommer mamma o Tilda hem, på söndag natt. Det ska bli skönt. Även att vi tröttnar på varandra ganska fort sen, min mamma är den bästa mamman som finns.

Nu när hon inte har varit hemma så har det varit jobbigt för jag har inte kunnat gå in till henne, eller ringa henne när jag har varit lessen. Men jag vet ju att hon kommer hem. Det är värre med Lenas barn. Dom kan inte ringa till sin mamma för att berätta om sina saker.

Dom har många dom kan vända sig till, många som älskar dom. Men mamma är mamma.

 

Jag höll på att få åka in med Teddy till veterinären innan. Han skrek till när vi va ute. Han blev halt på höger bak. Fattar inte vad han gjorde. Jag kände på både leder o muskler. Men det är nog nåt med tårna. Nu stödjer han på benet igen, så jag avvaktar lite. Nu sitter han i fönstret o mufflar åt någon utanför.. Ett gott tecken.

Nu ska han få lite kvällsmat, o en liten pink. Sen ska vi hoppa i säng. Måste försöka sova, det har varit oroliga nätter.

Jag hoppas att ni mår bra. Jag tittar runt till er snart. Jag är väldigt glad att NI finns här, hoppas att NI vet de.

Va rädda om varandra.

 

Puss I Pannan 

 

Mitt Ljus Som

Jag Tänder Till Lena

 


 

5 kommentarer:

  1. 000000000000000000027 juli 2007 kl. 23:20

    med ljus och ängel som du har gjort,Illena.Ibland kan små saker vara en hjälp på vägen...Hoppas du får ro inatt och kan sova.Stor kram till dej,vännen.

    SvaraRadera
  2. för att ni är så gulliga. Skönt att ha er. Har väntat på att mamma skulle ringa, men det gör hon nog inte nu. Hade velat höra hennes o Tildas röst. Men i morgon åker dom hemåt, o på söndag natt är dom hemma igen. Sov gott kram kram

    SvaraRadera
  3. ringde innan =) Nu ska jag lägga mig igen... puss

    SvaraRadera
  4. sitter o tittar på din fina vrå med tänt ljus. Tänk vad viktigt det är att man får göra en handling som att tända ett ljus när man har sorg. Det är värme , hopp, tröst, stillhet i ljusets stillhet....Kramar till dig i som just nu vandrar i tårarnas dal..../Bless you

    SvaraRadera