Bloggintresserade

tisdag 10 juli 2007

Tisdag kväll












 

Solen skiner, det är härligt väder ute.

Jag känner oro i kroppen.


Har inte kunnat åka till Lena i dag. Skickade ett sms till barnen innan o frågade om det va ok att komma en stund i morgon. Får se hur det blir. Vill inte tränga mig på.

Ringde in till sjukhuset innan, hon hade sovit lite oroligt i natt. Annars va de väl ungefär desamma som igår.

 

Mamma kom nyss hem, hon har varit i stan o shoppat lite. Jag fick ett par såna däringa gummi skor,, vita är dom.. När jag först såg såna så tyckte jag att dom va så fula o hemska. Men nu har man vant sig vid dom. O dom är riktigt sköna att gå i. Skönt för ryggen.

Så nu är jag sexigast i Taberg hehehehe..

I dag har jag sovit länge på dan. Det va så skönt. Så jag bryr mig inte om jag inte kan sova i natt.

 

Oj då, nu kom Sanna in o skällde på mig.

- Sitt inte vid datorn när det är så fint ute.

Ehh jag satte mig precis. Ska in till mamma o fika lite  gott gott..

 

SecretGarden- Vilken tur att jag inte läste det du skrev i natt. Då hade jag inte somnat alls.. Jag är så mörkrädd o skrockfull. Fy vad hemskt. Hunden har gjort så flera gånger bara satt sig o skälla rakt ut, men titta på ett o samma ställe.

 

Lotten, oj oj oj, nu fick jag lite dåligt samvete för att jag är så dålig på att hälsa på er.. Ska ta mig i kragen.

 

Kvast,, tack för ditt gulliga gästboks inlägg på hemsidan.. Nu när du är proffs så får du oxå göra en.

 

nyfiken i en strut,, ja du får oxå göra en hemsida, blir roligt att se den/dom..

 

Nu har jag fikat klart, så nu ska jag ut med Lilleman. Sanna ska följa med. Hon ska åka med tåget till Halmstad i morgon, till en kompis, så nu ska jag prata lite förstånd med henne, det är mina rättigheter som Moster...

 

Puss I Pannan

 

Hoppas att ni alla har haft en underbar dag/kväll. Tack för alla era kommentarer 

 

ps,, tänkte lägga ut lite olika text fonter sen om ni vill ha ?

 

1 kommentar:

  1. Pushar oss att bli riktiga ess i det här ! nu har jag Paintshop pro också! Ska gå på upptäcksfärd i det programmet vid nåt tillfälle! Har ju ingen aning vad jag ska ha det till! men jag fastnar säkert för det också, och blir sittandes! Kramar!

    SvaraRadera