Bloggintresserade

tisdag 10 juli 2007

Sussa gott =)

 











 

Tack vad ni är gulliga. Jag ska hälsa till henne, hon vet att jag skriver, har frågat om lov om jag får "ventilera" lite.

 

Har precis pratat med dotter nr 2 Emma, dom hade precis åkt hem, så nu är hennes kille o syster där i natt.

 

Lena hade blivit lessen när alla barnen åkte hem vilket man kan förstå. Hon hade varit snurrig nu på kvällen oxå, men det är inte konstigt för det har varit många besökare i dag.

 

Som ni förstår så har kvällen varit dyster. Det blir att man tänker mycket. Fast man blir inte klokare för de.

 

När jag va lite lessen så ringde telefonen. Först fick jag hjärtklappning, men sen hörde jag att de va Tilda.

Hon ville bara säga god natt. Men hon hade en hel del att säga den lilla...

 

Hon lät så bekymrad så jag frågade henne vad som va värst ?

- Jag får ingen mat av mamma o pappa, får jag komma till dig o äta ?

- Vaaa får du ingen mat,, oh fy dom är inte snälla alls.

- Näää o de är säkert, dom lagar ingen mat till mig.

- Men så får de inte gå till säger jag. Ska jag prata med dom ?

- JAAAA vill du göra de säger hon då =)

 

Hon fortsätter o tjatar om sin mat, sen säger hon, ja du tror mig inte, men vänta till jag kommer ner till dig så ska du få se hur mycket jag har gått ner i vikt.. Ja då bröt jag ihop o skrattade.

Så jag sa att hon skulle få lite mat när hon kommer i morgon, det nöjde hon sig med.

 

Sen frågade jag henne vad hon gjorde. Till svar fick jag

- Jaaaaa,, jag betalar dom sista räkningarna.

- Va gör du de ?

- Ja de är ju ingen annan som gör de, nu har jag bara en krona kvar.

Jag har t om fått stå här ute i dag o försöka sälja vatten. Men de gick inget bra..

 

Snacka om vitamin piller...

Vad gjorde man utan barn. Dom är underbara.

 

Men jag förstår inte vad hon får allt i från..

Vissa har ju svar på de  =)

 

Nä gott folk, nu ska jag ta en painkiller o försöka sova lite. Har försökt sen ett par timmar tillbaka nu.

 

Får se om jag kommer in till er lite senare. I natt kunde jag inte logga in. Typiskt o jag som inte kunde sova.

 

Dröm sött

 

Puss I Pannan

 

Tack nyfiken i en strut för att du skrev inne på min hemsida. Vad glad jag blev...

Puss O Kram på dig

 

 

1 kommentar:

  1. Du har en mysig hemsida! Jag måste lära mej de där! Nu när jag e sjukskriven och har tid, finns det ju inga undanflykter eller hur? En fin dator gar jag ju, och intresset finns där! Bara huvet som e full! Nä, nu håller jag på att bli en nattuggla jag med! Nattiskramar och jag ska ta med Lena i mina tankar! Puss på dej!

    SvaraRadera