Bloggintresserade

lördag 21 juli 2007

TyckaSyndOmMigSjälvDag










 

Oja oja oja. I dag har jag en lite TyckaSyndOmMigSjälvDag.

Jag är ju alldeles ensam här hemma. Ja sonen finns ju i HVA, så honom kan jag ringa till.

Tänk att jag är en sån mammegris. Jag får nog slipa saxen lite tills hon kommer hem, ja sen måste jag klippa navelsträngen.

Nu kommer jag oroa mig tills dom är hemma igen. Varför kan jag inte bara njuta o slappna av.

Jag är ju glad för att dom åker iväg o ha det mysigt.

Syrran med familj är i Halmstad nu, jag vet inte hur länge dom skulle vara borta. Tror att de va en vecka.

Jag ringde o pratade med Sanna innan..  Måste ju få veta så dom har kommit fram ordentligt.

Jag ska sätta mig o mysa lite med Teddy, ska se om det är nåt bra på tv;n i kväll.

Tittar in lite senare...

 

Puss I Pannan

 





 

4 kommentarer:

  1. lite låga i dag! Jag med! Måste va nåt i luften som gör det så. Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. på TV i kväll att titta på, i alla fall efter min smak, men du kanske hittar något. Annars en bra bok, man glömmer tid och rum. Ha en bra kväll. Kram!

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000021 juli 2007 kl. 23:25

    de gick skulle skulle ja skicka en STOR bit vetefläta och en ÄNNU större sockerkaksskiva till dej som tröst...Nu KAN jante de så du får bara tänka dej de...KRAM får du åxå :) å en ros @-'-,- ha de så gott du kan.

    SvaraRadera
  4. de kommer att ha det jätte bra..så oroa sig inte i onödan...Tänk på dig själv o voven nu...och du titta in till oss så får du annat o tänka på Natta kramen

    SvaraRadera