Bloggintresserade

fredag 6 juli 2007

Åhå åhå håååå











 

 

 

Tekniskt fel all the time

sönderstressad o sur

Försök igen

Kommer inte in någonstans

 

Förklara va du gjorde

När de gick FEL

 

Åhå åhå hååå

Vännerna tack o lov

att NI finns här ändå åhå åhå hååå

De är NI som förstår hur de är.

..........................

 

Jaja,, jag hade skrivit nåt helt annat innan jag loggades UT...........

 

Börjar bli något sur. Kan inte sova, har ont, expressen funkar inte blaaaahhh

 

OK jag hann skriva en rad inne hos kvast. Alltid nåt,, ja förlåt jag ska inte klaga då.

 

Så fort jag sätter mig o ska skriva eller göra nåt annat, så är det Alltid programmet där man kan ringa in o vinna pengar. Såna tjat rövar... Tänk att dom inte kan prata normalt. Näää dom ska skriva o dom pratar fortare o fortare som om dom skulle med tåget.

 

O det blir att jag skriver fortare o fortare,, ja jag hänger med i deras takt... stön.

 

Hoppas att ni sover gott. Nu har jag gnällt färdigt för en månad  =)

GLÖM INTE ATT ALLTID KOPIERA DET NI HAR SKRIVIT INNAN NI PUBLICERAR...

Skulle de försvinna eller ni loggas ut, så är det sparat... Nä precis jag gjorde inte de den här gången..

 

Ha en härlig dag när ni vaknat..

 

Puss I Pannan

 

4 kommentarer:

  1. 00000000000000000006 juli 2007 kl. 11:28

    fniss,tack för din "rad" inne hos mej,flin. Hoppas du har sovit gott och inte retar dej så mycke på EXpr ida,de lönar sej inte.. ;) Kram från en toka,hehe

    SvaraRadera
  2. o säga hur illa expressen bryr sig om sina blooggers hehe har sagt det förut..men är så fruktansvärt lojal till the end ....Puss på kinden/B

    SvaraRadera
  3. Visst blir man förbannad på allt strul. Men låt inte det ta över din kloka hjärna, för det finns ju en värld utanför datan också! men man vill ju se hur alla har de, och skriva sina komentarer osv. Synd att det ska va så! Kram

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000006 juli 2007 kl. 18:22

    om ja kunde begripa hur du GÖR...när du gör dina fina bilder å bakgrunder...suck, jag försöker,bygger och trixar men SEN,när ja ska använda dom!!! Asch va trött ja blir,suck....Har du gått på kurs?

    SvaraRadera