Bloggintresserade

fredag 20 juli 2007

Hej o Hå














 

Vilken trevlig överaskning jag fick innan. Marcus o Nina kom hit. Jag blev såååå glad för jag visste inget.

Vi har pratat, dom hjälpte mig att få kameran på svenska, den va på engelska innan. Sen bjöd mamma på pizzor,,, mmm smaksigt gott vill jag lova. 3 stora pizzor till oss 4 räckte gott o väl. Det va mysigt, särskilt nu innan mamma o Tilda åker till Spanien i natt. Gott o ha dom samlade.

Nu har jag suttit o skrivit en egen liten manual till kameran som hon fick av mig. Allt från hur man sätter på den, till hur man stänger av den hahaha.. Ja allt annat, så nu hoppas jag att hon klarar av de.

Har sett till så hon har sina mediciner med sig o lite annat som är viktigt.

Jahaa nu kommer syrran med familj ner, måste sluta. Men jag kommer tillbaka.

 

 

Puss I Pannan 

2 kommentarer:

  1. dom att resa till Spanien! Hoppas det är bättre väder där. God natt på dej och sussa sött! Kramar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000021 juli 2007 kl. 00:08

    dom har dej,vännen,som håller koll på saker å ting, meduciner å sånt;) ha de gott,kram

    SvaraRadera