Bloggintresserade

torsdag 19 juli 2007

Usch va tomt de blir,,,












God blåsig eftermiddag.

Herregud det känns nästan som man ska blåsa bort i dag.

Sitter här o försöker komma på vad jag ska handla. Måste passa på nu medans mamma är hemma så hon kan ta Teddy. Hon o Tilda åker till Spanien på Fredag natt. Usch vad tomt de blir utan dom båda. Hoppas att dom får ett behagligt väder. Kan inte låta bli att vara orolig.

Inatt har jag haft en mardröm igen, jag börjar komma ihåg den nu. Det konstiga är att jag har drömt samma dröm en gång innan.

Jag ringde till Lena innan, men hon va inte hemma. Ja hon hade kommit hem från sjukhuset, men hon va inne i stan ? Ja jag hänger inte me alls. Men det är ju roligt att hon är så pigg. Jag kunde inte låta bli att ringa, jag har ju inte hört nåt på så länge o jag kände att jag inte kunde släppa min oro. Så nu vet jag lite hur läget är.

Ha en bra dag, tittar runt lite senare. 


2 kommentarer:

  1. bloggen avslutad19 juli 2007 kl. 18:00

    man oroar sig alltid för nära och kära,. ha det bra ,. kramar

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000019 juli 2007 kl. 19:15

    åxå som alla bara åker,finns bara ja kvar...uuhuuu inge kul.Va ska JA göra??? Tur ja har alla här på bloggarna..Kram till alla å Illena-vännen speciellt nu..

    SvaraRadera