Bloggintresserade

fredag 13 juli 2007

Trevlig Helg Go Vänner















 

I dag har solen lyst med sin frånvaro. Men det har varit jättevarmt o skönt. Teddy o jag satt ute med Iza o Rhode innan. Vi pratade om ditten o datten.

Har varit på apoteket i dag oxå. Snacka om att man är stamkund där.

Har varit på Ica o hämtat ut ett paket oxå... Jippiii de kom i dag...

Det va kameran jag beställde för några dagar sen.

Det blev en olympus, superduper. Den är silver färgad o skitläcker.

 


Jag vet inte om jag har fått till det som ska installeras på datorn. Ja de ger sig väl.

Ohhh jag är så glad i min kamera.. Mamma fick min gamla digital kamera, eller vi bytte, jag fick en påse bullar o hon fick kameran  =)   Bra byte för mig hehe.

 

Undra om Lena har fått komma hem i dag ?

Jag har inget hört, jag väntar väl så får jag se.

Hoppas att ni har haft en härlig dag. Nu ska Lilleman komma in, han har suttit ute i trädgården, han sniffar för fullt , grannarna grillar ohh de doftar underbart.. Knorr knorr säger de i magen.

 

Puss I Pannan 

 

2 kommentarer:

  1. vad kul, med en ny riktig kamera! Spännande att lära sej alla finesserna, och så! Ut och fota med dej! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja det är så roligt, har pulat med den i kväll. Men eftersom det är en sån kamera som jag lånade innan, så kan jag lite i alla fall. Jag bara väntar på att komma ut o fota.. Hoppas att du sover gott nu. Kram kram o puss i pannan

    SvaraRadera