Bloggintresserade

måndag 16 juli 2007

Tips OM Bloggarna

Morrn morrn på er allesammans. Hoppas att ni sover gott nu.


Har haft en sån däringa natt igen. Så jag har gått från datorn, till sängen o runt i lgh...


Jag passade på att lägga in en förklaring om bloggarna. Jag vet att dom flesta vet hur det funkar. Men jag såg i någons blogg att personen inte visste, hittar inte tillbaka dit.. Därför gjorde jag så här.


 


HÄR INNE ÄR FÖRKLARINGARNA


 


Ny vecka , nya tag. Jag ska jobba på med kameran så jag slipper gryniga bilder.. Satt innan o tok knäppte på allt o inget. Säkert 200 bilder.. Vilken tur att man kan radera dom  =)


Lite lärde jag mig, sen om jag kommer ihåg de när jag vaknat är en annan femma...


 


Ha en underbar vecka...


Blogga lugnt.


 


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. med de nya kamerorna där man ta bort bilder, utan extra slantar. Ha en fin dag. Kram.

    SvaraRadera
  2. Länkade till din blogghjälp, från min sida! Hoppas att det inte gör nåt? Ha en jättefin dag! Kramar

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000016 juli 2007 kl. 15:17

    dej en fin da.TACK för allt du delar med dej och hjälper till med.Du är en PÄRLA! Kramelikram,vännen

    SvaraRadera