Bloggintresserade

tisdag 10 juli 2007

Är det någon utanför ?











 

 

 

Visst är det roligt att man ska behöva kämpa med allt man gör ?

Nä då jag ska inte gnälla. Jag har faktiskt sovit en timme.. Japp de har jag.

 

Jag får nog ta ett snack med min läkare om detta. Hahaha, jag har ju ingen läkare nu, det glömde jag bort.

Jag har olika som skriver ut medicin till mig. Ingen vet nåt om mig nu, så man ska dra sitt livs historia varje gång. Nice..

 

Har slarvat med maten i dag igen. Så nu är jag hungrig, så jag får skylla mig själv. Jag liksom glömmer bort att äta.

 

Oh, Lena som inte får äta, ja hon kan inte, bara flytande föda för henne.

Hoppas att hon sover gott nu så hon vaknar o känner sig piggare. Sen hoppas jag att barnen får prata med läkaren.

 

Teddy skällde till innan, han ställde sig vid altandörren. Det är läskigt när han gör så. Det är precis som att de är nån utanför.

Men det va säkert en hare eller ett rådjur.

Kanske va nån som ville röva bort mig ....

So what,, man får vara glad att de är nån som vill ha en hahaha.

(dåligt skämt)

 

Mina goa bloggisar, jag är slö o slapp, men inte likgiltig. Jag orkar inte traska runt nu, utan jag ska försöka sova lite.

 

Jag går min ronda i morgon/senare i dag.. Ja om expressen vill.

 

Hoppas att ni sover gott nu.

 

Puss I Pannan

 

7 kommentarer:

  1. Du är vaken *ler* Började känna mig lite ensam här *S*

    SvaraRadera
  2. Förstår precis vad Du menar... det är obehagligt med altaner och verandor! Det är därför jag bor på 4:e våningen nu, för att slippa ev. fönstertittare och rövare *skrattar*... skämt åt sido...men det känns faktiskt tryggare att bo högt upp! Men för inte så länge sedan hörde jag något som lät som steg ute i hallen, och i ögonvrån såg jag något långt och mörkt röra sig... första tanken var ju att Kärleken vaknat och kom gående (dock lite stor för att vara hon). Men då jag tittade dit såg jag ingen :o/ Om det inte vore för att katten sprang fram till den plats jag "såg" gestalten och blåstirrade upp på något, så skulle jag nog ha trott att jag bara inbillade mig... men det är sant, nu kanske vi var två som gjorde det *skrattar* Sov så gott nu å kram på Dig! Du får drömma om min kära far i sommarklänning... han såg ungefär ut som det Tasmanska Odjuret i en näpen liten klänning *S* Natti Natti

    SvaraRadera
  3. Och jag är också vaken !!
    Många är nattisar här ser jag, det är roligt, för kanske någon skriver några rader tillbaka.
    Kram till dig

    SvaraRadera
  4. hoppas att du har sovit gott. Kramisar

    SvaraRadera
  5. Tittar in hos dej innan jag åker till staden! ha det så bra i dag och kram på dej!

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000010 juli 2007 kl. 11:19

    när du slagit upp dina blå ;)

    SvaraRadera
  7. bara jag som tittar in/kramisB

    SvaraRadera