Bloggintresserade

måndag 30 juli 2007

Vi är lika mammiga både han o jag














 

 Ja då va lilla mamma o Tilda hemma. Bussen vart lite försenad, men det spelar ju ingen roll. Oh de va så gott att krama om dom. Pussa lite på dom =)

Jo då,, jag pussar min mamma.

Det va så mysig när hon höll om mig, det kändes tryggt. Jag sa till Linus när vi åkte in till stan , att det skulle bli så skönt när mormor kommer hem för jag saknar henne så mycket. Han tittade på mig precis som att jag som själv är så gammal saknar väl inte henne =)

Men jag sa till honom att jag är den största mammegrisen som finns. Nähää du säger han för de är jag =)

Vi kom överens om att vi va lika mammiga både han o jag.

Dom va så bruna o fina, hade haft mer än fint väder. Allt hade varit toppen. Hemresan hade varit lite jobbig.

Jag fick en paket av Tilda.. Den ligger fortfarande här på skrivbordet. Den ska jag öppna nu när jag lägger mig. Jag va bara tvungen att ta lite kort på månen, den va helt underbar.. Har lagt ut lite bilder.. Kolla gärna in HÄR.  Det är inte lätt att ta kort på natten, jag har inte fått in rätta knycken än =)

Jaja, jag lär mig väl sen. Jo jag ska inte klaga, dom bilderna jag la in blev jättebra. Men jag tog nästan 100 bilder oxå...

Jag hade tänkt att titta runt till er, men allt blev så försenat o nu är jag helt slut. Har så ont.

Så jag ska stänga ner nu innan nyfikenheten tar över om vad som händer hos er.

Jag hoppas att ni har haft en bra dag o att ni sover gott nu.

Blogga Lugnt !!!

 

Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Illena. Tur att familjen kom hem så du har någon att bolla med nu när det känns svårt/blessing

    SvaraRadera
  2. 000000000000000000030 juli 2007 kl. 11:42

    det låter så gottit och underbart,jag är så glad för eran skull,både Linus och du Illena-vännen att få ha ett så fint förhållande till sina mammor...det är nåt att vara tacksam för...alla har det inte så...
    STOR kram till er båda,eller till er alla,mammor å allihop ;) KRAM

    SvaraRadera
  3. Att krypa in i mamsens famn, nu när allt är ställt på ända! Kramar

    SvaraRadera
  4. du får en bra dag :)
    kram

    SvaraRadera