Bloggintresserade

tisdag 3 juli 2007

Jag VILL kunna centrera min Text !!!









                                       


                                                


                                           Hej hopp !!!


                    Varför går de inte centrera texten för ?


               Man får sitta o flytta den själv rad för rad, blaaaah.


                             Snett o galet blir det oxå.


 


                    Här ösregnar det. Vi va ute innan o det va


                                           så skönt.


 


                   Tänkte sätta mig o fixa till konfa bilderna så jag


                        kan lägga ut några. Hon blev så fin Sanna.


 


                     Ska ringa till Lena en snabbis. Måste höra hur


                      hon mår. Vill gärna ringa varje dag, men det


                     blir för mycket/jobbigt för henne. Jag är ju inte


                                  ensam om att höra av mig.


                              


                        Det händer inte speciellt mycket här. Man är


                            trots allt väldigt beroende av vädret.


                        Är ganska tråkigt nu. Har ingen fantasi att


                                        hitta på något heller.


                              


                          Näää jag ska slå en signal till Lena nu


                                       Tittar in lite senare


 


                                          Puss I Pannan


 


 


                                       

4 kommentarer:

  1. 00000000000000000003 juli 2007 kl. 20:12

    VISST att du hittar på,du har ju så fina bakgrunder och bilder här!Man blir bara glad av att titta in hos dej.Kram på dej,tjejen..
    Ps/Håller mä om att de e petit att själv få flytta rad för rad,suck ;)

    SvaraRadera
  2. du är ju proffs, i mina ögon i alla fall. Jag kan med nöd och näppe lägga in en bild. Men jag "blev med dator" lite sent i livet. Det där hoppande hjärtat t.ex. Otroligt! Kram och ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. det var ett inlägg som du lagt ut .. det var en liten insekt som kröp omkring. Uppfatta inte den med en gång haha, så jag var på skärmen o skulle döda den hahha, när jag upptäckte att Du! hade lurat mig :-)/kram

    SvaraRadera
  4. in här och säger god natt! En annan är ju uppe med tuppen varje morgon, så täcket väntar där uppe! Sov gott! Kram

    SvaraRadera