Bloggintresserade

måndag 2 juli 2007

Film tittande =)













 

En liten paus i tv tittandet.

Det är en film med Sandra Bullock, hon är helt underbar.

Hennes sätt att vara är precis min stil.

 

Nu har jag fått bilderna från konfirmationen, jisses så söt Sanna va...

Hon ser ut som en ängel.

Oh vad jag önskar att jag va där oxå.

Ska fixa lite med bilderna, sen ska jag lägga ut nån av dom.

 

Det är fortfarande virus varningar på msn messenger, man får ett meddelande från en från sin msn lista. Dom vill skicka en zip fil. Ta INTE emot den.

 

Nä nu börjar filmen igen.

Puss I Pannan

 

1 kommentar:

  1. är det därför min dator blivit så seg?
    var såvitt inne på messenger häromdagen å klicka på lite av varje för jag är helt ny där.
    Hur kollar jag om jag har virus?

    SvaraRadera