Bloggintresserade

söndag 8 juli 2007

Inga roliga dagar













 

Hejsan hoppsan.

 

Om jag skulle skriva som jag brukar så skulle ni vända o gå ut genom dörren igen. (skriva utan att tänka)

 

Har inte så mycket att skriva om nu, o jag är så trött på att gnälla.

Men just nu har jag en svacka med en jädrans massa värk/kramper o har svårt att sova. Så det blockerar allt annat.

 

Nog om de.

 

Jag är glad för jag kunde ju besöka era bloggar i natt, ja morse..

Det är inget man ska ta för givet  =)

 

Det regnar o blåser ute. Men det är varmt.

 

Ska försöka komma överrens med Hilding nu.. Oj vad han har bråkat med mig sista tiden.. Snart åker han ut  =)

 

Ha en underbar dag allesammans

 

Puss I Pannan

 

 

5 kommentarer:

  1. Hoppas att din värk ger med sig snart det måste vara skit jobbigt
    att ha värk hela tiden..Hoppas att du får en skön och värkfri
    eftermiddag och kväll/kram

    SvaraRadera
  2. rader är inget gnäll, det skänker oss alla glädje, iaf mig. Kramisar i massor Ps. ska jag massera bort värken, jag kan det mesta.

    SvaraRadera
  3. nu är du snäll mot illena, UPPFATTAT.

    SvaraRadera
  4. 00000000000000000008 juli 2007 kl. 22:37

    vill kan du kika in hos mej ;) Kramis

    SvaraRadera
  5. jag har haft extra ont i min inflammerade axel i två veckor nu! Är det vädret tro! Kramar till dej och hoppas du får nanna ordentligt i natt!

    SvaraRadera