Bloggintresserade

torsdag 19 juli 2007

Hej Hopp














Har inte hunnit blogga i dag än eller titta runt hos er.

Ingen åska i dag heller. Men det har varit lite lättare i luften. Kan berätta att jag sov väldigt gott i morse ända till eftermiddagen. Jag fick väcka Teddy vid halv 3. Ja jag vet, de är inte klokt. Men gott va de.

 

Senare så kom hela tvilling familjen o hälsade på.. Så jag fick hålla båda tjejerna. Ohh dom är så söta. Storasyster är så stolt o duktig. Jag har allt tagit kort på dom.

Donna ville stanna kvar hos mig när mamma o pappa tog småttingarna på en liten promenad. Hon fick fika hos mamma, sen gick vi ner till lekplatsen.

 

När jag loggade in på nätet innan så hade jag fått ett mail från en som har varit med i Extreme Home MakeOver... Gissa om jag blev glad. Ska lägga in det längre ner. Trodde inte att jag skulle få svar faktiskt.

 

Har nystädat oxå, Sanna va här innan, så nu är det så fint.  Syrran kom körandes med Sannas moppe så jag fort ut som attan o tog kort på henne. Sanna hade gått ner hit, så därför körde syrran ner den åt henne. Ja hon är som mig, älskar att köra mopeder.. Självklart körde jag oxå.. Den gick jättebra.

 

Nu sitter jag med Anita i örat, hon säger nåt , men jag lyssnar inte så mycket på henne.. Ja de är inget ovanligt, hon tjatar o jag gör nåt annat hehehe..

 

Hoppas att ni har haft en bra dag.

Ska strax krypa ner till Hilding, jag tror att jag fixar till bilderna på flickorna i morgon eller senare om jag inte kan sova.

Sov gott allesammans.

 

Puss I Pannan

Mailet som jag fick innan.

 

Anne, I was so excited to hear from you.  I am giving you a website address to
go to.  The local news station did a TV story that was done very well.  We only
have 2 games left but they will be fun.  The last week they each get their very
own trophy.  The whole thing is very heart warming.  I am so lucky to share in
the lives of all of these special children.  They have so much to teach us about
the things that are really important in life.  Sometimes in our busy lives there
is too much focus on money and power when it should be about loving who you are
and enjoying the simple things in life.


 

Hope the new clip plays and thank you for taking the time to find me!  It really
means a lot.  Take care and lots of love!!!!








3 kommentarer:

  1. Du har haft en bra dag du verkar det som. å det är utmärkt det ! Se upp med vem du kysser vart bara ;) *hihihi*

    SvaraRadera
  2. Men de va la mysigt...tvillingar e mysko...trillingar då..hade en mamma med tre flickor, på öppna förskolan när min storson var liten åhh de var så söta..Och så lika nästan otäckt att se tre likadana , fantastiskt ..Natt i hos hilding vännen/Kramen B

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000019 juli 2007 kl. 11:48

    GÖTT å bara få nana så länge man bara orkar och behöver... Myskram 8-)

    SvaraRadera