Bloggintresserade

torsdag 30 april 2009

Grannfejden

 


Det är skrämmande hur en del människor bär sig åt. Ta bara detta avsnittet som gäller hundar som skäller dygnet runt.


Ja, hundar skäller, hundar hörs. Det måste dom få göra till en viss gräns.


Men som surkärringen Majbritt som inte kan bo i sitt egna hus för att hundarna skäller jämt o ständigt är löjligt.


Man ser på henne att hon är en gnällkärring, en sån som ska gnälla om allt som inte passar lilla damen.


Undra om hon har några barn ? OM hon har de så skulle det vara intressant att få veta om barnen fick röra sig eller höras när dom växte upp ?


Jag skulle inte tro de. För många är det så att barn/djur ska ses men inte höras.


Jag får bara en obehaglig känsla av Majbritt.


Hon påstår att det är kvinnan med hundarna som ljuger, men jag tror mer på henne än på gnällisen.


Det förvånar mig inte om hon skiter i allt o hoppar av programmet för att hon inte kan köra över Robban som hon vill.

2 kommentarer:

  1. Ängel med dolda horn30 april 2009 kl. 23:50

    ...nästan alltid det är någon skum människa med i Grannfejden. Såg inte detta program du skriver om, men har sett något tidigare. Och ofta är det just som du skriver att man ska se att det är nån gnäll-kärring eller gubbe, eller oxå såna där människor som faktiskt trivs med intriger. Hua... tur man inte har såna problem. Hoppas du haft en bra kväll!! Go natt / Ängeln

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår inte hur man kan hålla på så där. Jag såg inte allt, men jag tyckte nog att de va kärringen utan hundar som bar sig väldigt dumt åt. Hon skulle bosätta sig ute i skogen där ingen kunde störa henne. Men det är klart att de är ju inte helt tyst i skogen heller =) Jag har haft problem med en granne. Ja dom bodde i den här lgh som jag har nu. Jag fick ringa polisen för hon va inte klok. Psykiskt sjuk. Stod o tittade i ögat på dörren när jag skulle in till mig, slet upp sin dörr skyndade ut o sparka på min dörr så Teddy höll på att klämma sig många gånger. Nä tack o lov så är dom långt här ifrån nu. Ha de gott o nattis. Kram kram

    SvaraRadera