Bloggintresserade

tisdag 14 april 2009

CyKeL kIlLaRnA

 


Jag har lagt in lite bilder på CyKeL gÄnGeT nu. Ja dom är suddiga men de är baske mig inte lätt att ta kort när dom susar förbi kameran så fort =)


Jag ska göra mitt bästa, o de lär bli fler bilder.


 


Jag tänkte på de innan som min läkare sa. Att hon inte vill skriva ut insomningstabletter för ett år...


Jisses, de har jag ALDRIG bett om o de har hon ALDRIG gjort så varför skulle hon göra de nu ?


Ja jag förstår inget längre. De är precis som hon tror att jag är en helt annan patient ?


Nä nu ska jag pyssla lite till. Kanske ska gå ut snart igen o ta en tripp ner till finnabastun. Vi får se,,, vi får se.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. Där inne var det inga bilder än,, kollar senare igen. Hoppas kvällen blir bra. Kvällskram från Tollan

    SvaraRadera
  2. Hej, ok det brukar vara lite segt innan bilderna blir godkända. Har precis kommit hem, ska värma till lite mat sen kolla på bilderna jag tog. Ha de gott kram kram

    SvaraRadera