Bloggintresserade

onsdag 15 april 2009

Doften av rosor o bulle =)

 


Då är jag nyduschad o fräsch. Doftar rosor o slät bulle =)


Inkan ringde innan sen la hon bara på, så jag ringde upp o frågade vad hon sysslar med.


- Jag vill inte prata med dig nu, jag skulle bara väcka dig.


- Men jag sover inte.


- Det gjorde du säkert.


- NEJ, jag har duschat.


- Va redo kvart över 9.


- Nä då ska jag titta på film.


- Nä de ska du inte.


- Jo de ska jag, vi kan ta de nu.


- Nä jag tittar på mina spöken.


- Ja men det behöver du väl inte du är ju ett själv.


- Jo men jag måste lära mig lite. Va redo kvart över 9.


- NEJ vi kan ta de nu.


- Nej de kan jag inte.


- Puss hej


- Puss hej    *  s  u  c  k  *


Buhuu ingen hänsyn till mig alls. Här får jag sitta o vänta o vänta o vänta.


Jaja snäll som jag är så sitter jag o väntar. Baah.


Kan ju fixa lite med resten av bilderna.


Puss I Pannan



Så här ser de nästan alltid ut på våra promenader. Ja när vi går själva. Fast Zimba går oftast sist.



Såna här fina skyltar har ni inte va. Dom växer minsann inte på trä´n.

2 kommentarer:

  1. Är det den blåa flaskan med kula?

    Nyfiken? Javisst...Håller bara kollen på staben i VSIGDK!

    HKHK/Kai.

    SvaraRadera
  2. nää de är den vita, den blå har jag så de ska lukta karl =) Ja du de är lika bra att hålla lite koll. Mi Dånt lajk VSIGDK HKHK

    SvaraRadera