Bloggintresserade

torsdag 16 april 2009

C H E C K ! ! !

 


Teddy har varit ute / check


Teddy har fått frukost / check


Teddy har inte rört sin frukost / check


Teddy sover i min säng igen / check


Jag har tagit mina värktabletter / check


Jag har ätit frukost ( eh ) / check


Siktar in mig på kudden igen / check  =)


Jisses va rädd jag blev de knackar på altanen. Hold on.


Ja de är inte varje dag en karl knackar på så där utan vidare. Jaja ok de va inte till mig kanske =)


Snart börjar Hem till gården. Igår va jag så trött så jag såg bara ett avsnitt.


Är trött nu oxo, har sovit dåligt inatt igen. Men jag sov ju gott för två nätter sen så jag ska inte klaga * g ä s p *


Fint väder, något kyligare nu på morgonen.


Ska in o snika lite bubbelvatten av mamma, sen dyker jag ner till Hilding.  Jo då en liten liten liten stund.


Ha en härlig dag, blogga lugnt


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar