Bloggintresserade

fredag 24 april 2009

Ny Hund ?

Lilla Råttan... Ja en riktig sötnos är de.


Nä klart att de inte är någon ny hund, det är Teddy som är nyklippt. Alla tovor är puts väck. Ja de ska bara "putsas" till lite så det inte är ojämnt. 1 timme o 10 minuter tog de. Han va så duktig, nu är både han o jag helt slut.


När Iza fick syn på honom så gick hon fram till Teddy istället för mig som hon alltid brukar. Hon nosade o dom pussades . Sen hade hon lite tid för mig, men hon gick tillbaka till Teddy igen.


Sen kommer en gammal klasskompis till mig med sin lille Bichon Rasmus. Teddy har aldrig gillat honom utan skällt o har velat "nypa" till honom så dom har inte kunnat hälsa.


Idag gick de hur bra som helst. Dom pussades o dansade, dom va helt tokiga. Det va riktigt roligt att han kunde uppföra sig.


Men det betyder ju inte att de går bra nästa gång. Idag gjorde det de o det är jag bara glad för.


Han blev riktigt söt, han ser ut som en valp. Öronen är otroligt söta, dom har jag aldrig sett så innan för de jämt har varit en massa päls. Nu ska han vara så här, ja något längre på vintern.


Jag får sticka lite kläder till honom hahahaha.


Nä nu ska jag mjuka upp händerna lite, jag har så ont nu men det va de värt.


Ha en trevlig kväll.


Puss I Pannan


 



 


2 kommentarer:

  1. liknar faktiskt en hund jag känner

    SvaraRadera
  2. Jasså =) ja han liknar inte längre min egna hund.

    SvaraRadera