Bloggintresserade

onsdag 29 april 2009

Bus / Bilder

Idag har jag legat så gott som hela dan. Har mått illa o haft ont i magen, samma som mamma. Teddy har skakat o varit lite låg han oxo så jag vet inte om det är något som går. För Rohde har oxo varit konstig i magen.


Har som vanligt spelat betapet ett par stessiga såna. De är skönt då slipper jag tänka på annat.


Har även fixat till lite drygt 100 bilder, ja 100 som jag ska framkalla så dom får jag om ett par dagar.


Jag brukar ta kopior på dom jag gillar bäst så kan jag använda dom som vykort.. Fånigt ,, ja jag vet =)


Hittade en gammal bild på Tilda som jag tog förra året. Av någon konstig anledning så har den bh;n blivit för liten så jag knöt den på huvet på Tilda istället.


Modell som hon är så ställer hon upp på de moster vill ( nä inte allt ).


Det är så roligt med henne för hon är precis som mig, hon skäms inte.



 


Den här bilden tog jag förra sommaren. Jag tycker den är ganska läcker.



 


Även den här moln bilden. Det riktigt hängde en "spök"känsla över natten.



 


Här hade jag lagat mat till mamma med lite dessert. Jag ville försöka duka fint. Men de blev som de blev. Maten va i alla fall god.



 


Jag skulle ju berätta om polisen men det gör jag senare idag.


Skål,,, jag tog mina värktabletter...


Nu kanske de är dags att lägga sig o försöka sova lite. Har äntligen fått in båda katterna. De är alltid min fattakan som vill vara ute längst.


Hoppas att ni mår bra. Jag ska snart ta mig i kragen o titta in o skriva lite hos er.  Har bara inte blivit så.


Dröm sött.


Puss I Pannan

2 kommentarer:

  1. O den svartvita, ujuj! Vilken tur att du hjälpte din mamma med telesamtalet, man kan aldrig veta vad de håller på med? Suck! Hoppas värkisarna hjälpte dig lite o här kommer kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen. Tackar o niger. Ja du, mamma får man allt hålla efter för den hon tutar o kör =) Men jag förstod ju att de va något som va helt fel. O det gjorde nog mamma oxo innerst inne, de va bara de att hon blev räddarg istället. Värkisarna är bra att ha, önskar bara att dom hjälpte lite längre. Hoppas du mår bra. Kram kram

    SvaraRadera