Bloggintresserade

onsdag 8 april 2009

VILL HA EN NY FOTOSIDA

 


Finns det inget lagom, eller mitt i mellan / mitt emellan längre ?


För några dagar sen va det strålande solsken ute, i dag har det regnat o är kvavt... Yak !!


Mitt stress eksem blir bara större, jag blir galen, de kliar ju jättemycket.


Jag mötte söta grannen nyss o han sa att det skulle bli fint väder i helgen så de håller jag tummarna för nu. Det får inte vara överdrivet varmt, bara lite räcker..


Har varit ute o gått en runda med Rohde o Iza, ja självklart va lilleman med oxo. Men inte kameran.


De finns inte så mycket att ta på nu, eller så är det jag som inte har den rätta känslan för de.


Jag ska lägga in lite bilder på fotosidan,, usch jag vill ha en annan sida till mina foton ?


Men var ska jag hitta den ?


Nu ska jag pimpla vatten min migrän vill inte släppa helt.


Ja de är mycket gnäll, jag vet. Men jag måste få ur mig skiten.


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. och blåste det i natt, men sen kom solen fram i morse och sken nästan hela dagen. Ser fram emot att se de nya bilderna. Kram

    SvaraRadera