Bloggintresserade

fredag 10 april 2009

GOD NATT ÖNSKAR JAG O BRYAN =)

 


Tack Inkan för ikväll. Du vet vad jag menar. Det va kul att spela beta, jag måste ju bara visa poängen jag fick på orden   apart - vajer  208 p...... Läckert va .


Är det någon mer som är sugen på att spela så är det bara att logga in o gå några matcher.



 


Nu har jag äntligen städat tvättstugan, ja jo jag tvättade ju innan oxo så nu har jag jätteont i armarna i nacken. De är bara skit.


Men nu har jag rena kläder till partyt i morgon hehehe. Fast de blir nog inte så sent tror jag inte. Det beror ju på lite hur jag mår.


Satt nyss o läste i expressen om bla ett barn som inte ville dö.


De är så hemskt, barnet är 6 veckor o har en ovanlig hjärnsjukdom som gör att hon inte kommer att överleva. När föräldrarna hade bestämt sig för att stänga av apparaterna så att dom skulle kunna hjälpa ett annat sjukt barn att få ett hjärta, så ville deras lilla bebis inte dö. Hjärtat fortsatte att slå.


Det är ju fruktansvärt när man som förälder får veta att ens barn inte kommer att överleva, o sen när dom väl har beslutat sig att stänga av maskinen som håller henne vid liv, fortsätter det lilla hjärtat att slå. Måtte man aldrig få vara med om något sådant.


Sen läste jag om dom 3 väktarna som "brottade" ner en kvinna. 3 stora starka karlar mot 1 ensam kvinna, dessutom satte den ena vakten ena knät i nacken på henne. Det är ju inte klokt. Det va säkert befogat att sätta handfängsel på henne, men på det sättet är ju bara löjligt. Att man kan få oanade krafter från ingenstans de är en sak, men hon skulle aldrig kunna få ner två av vakterna ens. Stora starka pojkar, nu sover dom nog gott o känner att deras föräldrar kan vara stolta över dom. Baaah .


FLICKAN BROTTAS NER AV TRE VÄKTARE


 


På tal om föräldrar så blev en mamma från Österrike dömd till böter för telefonterror av sin son. Hon skulle ha ringt som mest nästan 50 ggr/dag i 2½ års tid... Visserligen är gumman 73 år o ensam, men att ringa så ofta så kan hon ju inte hinna med mycket mer.


De va 3 kärringar o påskade innan när vi va ute o gick med hundarna, vi höll på att få åka med på kvasten, men istället för kvasten sjöng dom för oss.


De va Tilda o två kompisar till.


Tog lite härliga bilder i dag, ja ok, igår bla på molnen som va så läckra. Får se när jag lägger ut dom, de blir i alla fall inte nu för nu ska jag bädda rent i min säng...


Så nu säger jag god natt o sov gott.


Puss I Pannan



 

1 kommentar: