Bloggintresserade

tisdag 14 april 2009

Predikningar

 


Inte illa, halv 1 ringde hon, ja läkaren alltså. Hon frågade hur jag mår osv. Haaa kul, jag mår inte bra ,men ok de kan ju inte hon veta ?


Jag frågade varför hon skriver ut tabletter till natten i bara 10 nätter ?


Då sa hon att jag ska inte äta tabletter jämt att hon o jag hade pratat om detta ?


Ok, de va ju tur att hon sa detta nu för det va första gången jag hörde nåt om de.


Det är inte bra att äta tabletter jämt osv ;re predikningar .


Men snälla nån, hur många gånger har VI - JAG sagt till henne att jag äter dom inte för att det är roligt. UTAN för att jag behöver.


Jag är så trött på detta eviga tjat hit o dit. Där hon o jag pratar om detta. Ja hon pratar visst utan mig.


Näää .


Det ska bli intressant att se hur många tabletter hon har skrivit ut nu. Hon sa innan att hon inte ville skriva ut sömntabletter för ett år.


MEN HERREGUD DE HAR HON ALDRIG GJORT O DE VILL JAG INTE HELLER.


Nä nu går jag ut, för nu har jag sovit gott igen.


Puss I Pannan o ha de gott.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar